تماس سریع ثبت سفارش
telegram icon

پمپ وکیوم دست دوم

پمپ وکیوم دست دوم

پمپ وکیوم دست دوم

پمپ وکیوم دست دوم یا پمپ خلاء کار کرده به پمپ هایی اطلاق  می شود در کارگاه و یا کارخانه ای مدت زمانی را کار کرده باشد.

انتخاب پمپ وکیوم دست دوم

مواردی که در موقع خرید پمپ خلاء دست دوم باید در نظر گرفت:

در موقع خرید پمپ وکیوم دست دوم باید از شرکت ها و کارگاه های مجاز اقدام به خرید کنید همچنین شکل ظاهری پمپ (تمیز بودن پمپ وکیوم و فاقد آسیب دیدگی باشد) همچنین کارکرد کم از مهمترین پارامترهای انتخاب پمپ باید باشد که با استفاده از گیج های کالیبره شده و همچنین آمپر متر جهت اندازه گیری میزان آمپر الکتروموتور باید مورد استفاده قرار گیرد.

پمپ وکیوم کار کرده

پمپ وکیوم کار کرده

به دلیل گران بودن پمپ های خلاء و همچنین تحریم ، باعث شده پمپ های دست دوم در حیطه کاری خلاء به وفور استفاده شود. به همین دلیل باید در زمان خرید با کارشناسان مجرب مشورت کنید تا دچار ضرر نشوید.

پمپ وکیوم چیست؟

پمپ خلاء وسیله ایست که برای ایجاد خلاء در مخازن استفاده میشود و کاربردهای متنوعی دارد که در اکثر کارخانجات و کارگاه ها ، آزمایشگاه ها به عنوان قلب تپنده مجموعه یاد می شود و در صورت خرابی پمپ وکیوم با مشکلات عدیده ای مواجه خواهید شد به همین دلیل در ادامه شما را با انتخاب پمپ های وکیوم  دست دوم مختلف آشنا خواهم نمود.

انواع پمپ خلاء دست دوم

پمپ وکیوم آبی دست دوم:

یک نوع از وکیوم پمپ دست دوم پمپ های وکیوم آب در گردش می باشند که از یک پروانه چرخنده فلزی ( چدن، استیل ، فسفر برنز) سیلندر ، صفحه دوشیار و سر سیلندر تشکیل شده که در این مطلب می خواهیم به مشکلات اصلی پمپ های وکیوم رینگ مایع کارکرده اشاره کنیم تا در زمان خرید مورد توجه خریدارن باشد.

مواردی همچون آسیب دیدیدگی سیلندر که در اثر خوردگی آب در قسمت انتهایی سیلندر به صورت شیار ظاهر می شود و عملکرد پمپ را مختل می کند.

سیلندر آسیب دیده پمپ وکیوم آبی

سیلندر آسیب دیده پمپ وکیوم آبی

خوردگی پروانه پمپ وکیوم آبی که در صورت یاز شدن سر سیلندر به صورت واضح مشخص می باشد.

پروانه پمپ وکیوم آب در گردش

پروانه پمپ وکیوم آب در گردش

خرابی در قسمت مکانیکال سیل

مکانیکال سیل پمپ وکیوم آبی

مکانیکال سیل پمپ وکیوم آبی

بلبرینگ الکتروموتور دچار خرابی شده باشد.

بلبرینگ پمپ وکیوم

بلبرینگ پمپ وکیوم

در زمان خرید پمپ وکیوم آب در گردش باید به میزان آمپر الکترو موتور ، صدای بلبرینگ ها و همچنین میزان وکیوم پمپ دقت داشته باشید در پمپ های وکیوم سرعت عمل مهمترین رسیدن به وکیوم اهمیت بالایی دارد.

وکیوم روغنی دست دوم

در زمان خرید پمپ وکیوم روغنی کارکرده باید به مواردی دقت کنید همچون کارکرد کم پمپ وکیوم فیلتر سپراتور های سالم تیغه های سالم و استفاده از روغن وکیوم مرغوب همچنین پمپ های وکیوم روغنی باید ازنظر آمپر الکتروموتور در حد مطلوبی باشند. و در آخر میزان وکیوم در حد مطلوبی باشد همچنین پمپ وکیوم روغنی نباید هیچگونه نشتی روغنی داشته باشد.

پمپ خلاء دست دوم خشک

این نوع از پمپ های وکیوم بدون روغن عمل می کند و دوام بالایی دارد و برای کاهش دما در پمپ های وکیوم خشک از جریان هوا استفاده می شود.

در خرید پمپ های وکیوم دست دوم باید حساسیت بیشتری نسبت به پمپ های دیگر داشته باشید این پمپ ها از حساسیت بالایی برخوردار هستند

 

 

 

 

 

 

این مقاله را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

نظرات کاربران

پاسخی بگذارید